تاریخ انتشار : دوشنبه 16 مهر 1403 - 16:29
6 بازدید
کد خبر : 208866

خلاصه ای سریع از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ – One UI، سیستم عامل تایزن و هوش مصنوعی

خلاصه ای سریع از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ – One UI، سیستم عامل تایزن و هوش مصنوعی

در طول کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ امسال، این شرکت رابط کاربری One UI 7 خود را بر اساس اندروید ۱۵ اعلام کرد. مسلماً این جالب‌ترین بخش از کل سخنرانی اصلی است. با این حال، پیشرفت‌های دیگری در محصولات سامسونگ مانند سیستم عامل تایزن وجود دارد. به عنوان یک یادآوری سریع، One UI 7 در اوایل

A quick recap of Samsung Developer Conference 2024 - One UI, Tizen OS and AI

در طول کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ امسال، این شرکت رابط کاربری One UI 7 خود را بر اساس اندروید ۱۵ اعلام کرد. مسلماً این جالب‌ترین بخش از کل سخنرانی اصلی است. با این حال، پیشرفت‌های دیگری در محصولات سامسونگ مانند سیستم عامل تایزن وجود دارد.

به عنوان یک یادآوری سریع، One UI 7 در اوایل سال ۲۰۲۵ وارد بازار خواهد شد، در حالی که نسخه بتا این نرم افزار تا پایان سال جاری برای کاربران عرضه خواهد شد. سیستم‌عامل جدید دارای طراحی مجدد رابط کاربری، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتر و ادغام هوش مصنوعی عمیق‌تر خواهد بود که بسته به مکان، محیط و غیره، متنی‌تر خواهد بود.

خلاصه ای سریع از کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ ۲۰۲۴ – One UI، سیستم عامل تایزن و هوش مصنوعی
در مورد هوش مصنوعی، سامسونگ همچنین قابلیت های هوش مصنوعی روی دستگاه را برای دستگاه های مجهز به سیستم عامل تایزن اعلام کرد. این تجربه پاسخگوتر و شخصی‌تر و ادغام بهتر با اکوسیستم Galaxy را ممکن می‌سازد. به لطف هوش مصنوعی، کاربران قادر خواهند بود دستگاه ها را به طور یکپارچه کنترل کنند و وظایف خود را در حال حرکت انجام دهند.

حتی یخچال ها و جاروبرقی ها طعم هوش مصنوعی را خواهند چشید. به عنوان مثال، AI Vision در یخچال‌ها پیاده‌سازی می‌شود، بنابراین اطلاعات به‌روزی در مورد آنچه داخل یخچال دارید خواهید داشت و پیشنهادات مربوط به دستور پخت را دریافت خواهید کرد. و AI Floor Detect جاروبرقی ها را کارآمدتر و هوشمندتر می کند.

اکوسیستم SmartThings سامسونگ با هوش مصنوعی نیز هوشمندتر خواهد شد. Home Insight را ارائه می دهد که داده ها و الگوهای بلادرنگ را برای بهینه سازی مدیریت خانه تجزیه و تحلیل می کند. فناوری هوش مصنوعی سامسونگ نیز در بیکسبی ادغام شده است و ویژگی‌های کنترل صوتی پیشرفته را بدون دستور بیدار کردن ارائه می‌کند. نمایشگرهای هوشمند، از جمله تلویزیون‌ها، دارای هوش مصنوعی برای توصیه‌های محتوا، ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی و حتی سفارشی‌سازی بلادرنگ با استفاده از هوش مصنوعی مولد هستند.

منبع:گسمارنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.