تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 16:44
45 بازدید
کد خبر : 208761

اجرای ۵۰ پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

اجرای ۵۰ پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رحیمی با اشاره به اجرای ۵۰ پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار داشت: این طرح‌ها شامل مراکز خدمات سلامت، پایگاه سلامت، خانه بهداشت و ساختمان ستاد مراکز بهداشت است که با میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجرا است. وی تصریح کرد: همچنین مقدمات اولیه جهت اجرای

اجرای ۵۰ پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

به گزارش ایلنا از مشهد، علی رحیمی با اشاره به اجرای ۵۰ پروژه بهداشتی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار داشت: این طرح‌ها شامل مراکز خدمات سلامت، پایگاه سلامت، خانه بهداشت و ساختمان ستاد مراکز بهداشت است که با میانگین پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصد در حال اجرا است.

وی تصریح کرد: همچنین مقدمات اولیه جهت اجرای بیش از ۵۶ پروژه بهداشتی به زیربنای کل حدود ۲۳۰۰۰ متر مربع نیز شامل تملک زمین، طراحی و برآورد ریالی، مقدمات انتخاب پیمانکار در دست اقدام است.

مدیر منابع فیزیکی و نظارت بر طرح‌های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه با توجه به منویات مقام معظم رهبری، گسترش زیر ساخت‌های بهداشتی در راستای دسترسی عموم مردم به خدمات بهداشتی و درمانی از مهمترین برنامه‌های دانشگاه محسوب می‌شود، تصریح کرد: طرح‌های بهداشتی در تمامی مناطق زیر پوشش دانشگاه در حال اجرا است.

رحیمی عنوان کرد: این مدیریت برنامه‌ریزی، راهبری و نظارت عالیه بر احداث، بهسازی و نگهداشت همه فضاهای دانشگاه علوم پزشکی مشهد با استفاده از دانش نوین فنی مهندسی، مدیریت پروژه و توان تخصصی موجود و با رویکرد رعایت استاندارد، کیفیت، سرعت و کمترین هزینه ممکن را مهمترین مسئولیت خود می‌داند که در مسیر تحقق آن تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.