تاریخ انتشار : جمعه 5 آبان 1402 - 16:15
631 بازدید
کد خبر : 208829

اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا ۲ قابلیت Double Tap با WatchOS 10.1 را دریافت کنید

اپل واچ سری ۹، اپل واچ اولترا ۲ قابلیت Double Tap با WatchOS 10.1 را دریافت کنید

به گزارش هسته خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ در سپتامبر امسال و همزمان با عرضه سری آیفون ۱۵ رونمایی شدند. ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل watchOS 10 عرضه شده‌اند که نسبت به مدل‌های قبلی خود به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را به ارمغان می‌آورند، از جمله یک

Apple Watch Series 9, Apple Watch Ultra 2 Get Double Tap Feature With WatchOS 10.1

به گزارش هسته خبر و به نقل از گادگتس۳۶۰ اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ در سپتامبر امسال و همزمان با عرضه سری آیفون ۱۵ رونمایی شدند. ساعت‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل watchOS 10 عرضه شده‌اند که نسبت به مدل‌های قبلی خود به‌روزرسانی‌های قابل‌توجهی را به ارمغان می‌آورند، از جمله یک ویژگی جدید دو بار ضربه زدن که به کاربران اجازه می‌دهد دو بار انگشت اشاره و شست خود را برای پاسخ به تماس، پاسخ دادن به پیام، دوبار ضربه بزنند. و سایر اقدامات را انجام دهد. اکنون با عرضه نسخه پایدار watchOS 10.1، قابلیت دو ضربه زدن برای کاربران اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ در دسترس است.

غول فناوری کوپرتینویی از راه اندازی watchOS 10.1 خبر داد. با این به‌روزرسانی، کاربران اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ می‌توانند از ویژگی جدید دوبار ضربه زدن استفاده کنند که با آن می‌توانید عملکردها و عملکردهای ساعت هوشمند را تنها با یک دست و بدون لمس نمایشگر کنترل کنید. فقط باید انگشت اشاره و انگشت شست خود را روی عقربه ساعت بزنید. این ویژگی به کاربران امکان می دهد Smart Stack را از هر صفحه ساعتی باز کنند و در میان ویجت های موجود در پشته بدون لمس نمایشگر حرکت کنند. همچنین می‌توانید به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید یا پایان دهید، تایمر یا کرونومتر را شروع یا متوقف کنید، آلارم‌ها را به تعویق بیندازید و حتی موسیقی، پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی را پخش یا متوقف کنید. همچنین می توان از این ویژگی در برنامه Compass برای تغییر به نمای Elevation استفاده کرد.

به غیر از مشاهده پیام با این ویژگی ساده دو بار ضربه زدن، کاربران می توانند با یک عمل دوبار ضربه اضافی در میان اعلان های طولانی تر حرکت کنند، با استفاده از دیکته پاسخ دهند و پیام ارسال کنند. کاربران همچنین می توانند این عمل را با ویژگی Camera Remote در اپلیکیشن دوربین هر مدل آیفون انجام دهند تا با دو بار ضربه زدن روی عکس کلیک کنند.

از ویژگی دو بار ضربه زدن می‌توان برای شروع یا توقف یادآوری‌های تمرینی خودکار در Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2 استفاده کرد. همچنین می‌توان از آن برای پیگیری اقدامات اولیه از اعلان‌ها، مانند پاسخ دادن به یک پیام دریافتی، به تعویق انداختن یادآورها، استفاده کرد. و غیره. ژست هر زمانی که صفحه نمایش بیدار باشد کار می کند. این ویژگی برای کاربران اپل واچ سری ۹ و اپل واچ اولترا ۲ نیز قابل شخصی سازی است.

WatchOS 10.1 اکنون برای اپل واچ سری ۴ به بعد در دسترس است، اما ویژگی دو بار ضربه زدن تنها توسط جدیدترین ساعت های این شرکت پشتیبانی می شود. آخرین به روز رسانی watchOS به iPhone XS یا نسخه جدیدتر iOS 17 نیاز دارد. اپل همچنین خاطرنشان می کند که این ویژگی به طور پیش فرض در Apple Watch Series 9 و Apple Watch Ultra 2 دارای watchOS 10.1 فعال می شود، بدون نیاز به تنظیمات اضافی. این ویژگی همچنین می تواند در تنظیمات غیرفعال شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 9 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.