تاریخ انتشار : شنبه 3 تیر 1402 - 16:43
142 بازدید
کد خبر : 208758

گران فروشی در صدر تخلفات خراسان رضوی / تشکیل سه هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف در استان

گران فروشی در صدر تخلفات خراسان رضوی / تشکیل سه هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف در استان

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مرتضی مدنی درباره تعداد پرونده‌های وارده به سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از ابتدای سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد پرونده‌های وارده در حوزه قاچاق به تعزیرات حکومتی ۱۸۶۲ فقره بوده که علاوه بر این تعداد ۱۳۴ فقره پرونده دیگر از  سال قبل و مجموعا ۱۹۹۶

گران فروشی در صدر تخلفات خراسان رضوی / تشکیل سه هزار و ۲۰۰ پرونده تخلف در استان

به گزارش ایلنا از مشهد، سید مرتضی مدنی درباره تعداد پرونده‌های وارده به سازمان تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از ابتدای سال جاری اظهار کرد: از ابتدای سال تاکنون تعداد پرونده‌های وارده در حوزه قاچاق به تعزیرات حکومتی ۱۸۶۲ فقره بوده که علاوه بر این تعداد ۱۳۴ فقره پرونده دیگر از  سال قبل و مجموعا ۱۹۹۶ فقره پرونده محکوم  و مختومه شده است.

وی افزود: تعداد پرونده‌های قاچاق در خراسان رضوی نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی درباره ارزش تخلفات این تعداد پرونده قاچاق خاطرنشان کرد: ارزش این تعداد پرونده قاچاق وارده به تعزیرات حکومتی استان ۲۹۶۵ میلیارد و ۴۶۲ میلیون و ۲۴۵هزار و ۹۹۴ ریال بوده است.

مدنی با اشاره به اینکه بیشترین پرونده‌های وارده به سازمان تعزیرات حکومتی در سال جاری در حوزه کالا و خدمات مربوط به گران‌فروشی بوده است، بیان کرد: در مدت مذکور ۳۲۵۶ فقره در زمینه گران‌فروشی واحدهای اقتصادی در استان به تعزیرات حکومتی وارد شده که از این تعداد ۳۰۰۰ پرونده مختومه شده است. همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۲۰ واحد اقتصادی در خراسان رضوی پلمب شده است.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.