تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 - 16:56
126 بازدید
کد خبر : 208822

گوگل سالانه ۳.۲ میلیون یورو به ناشران آلمانی به صورت موقت پرداخت می کند

گوگل سالانه ۳.۲ میلیون یورو به ناشران آلمانی به صورت موقت پرداخت می کند

به گزارش هسته خبر و به نقل از رویترز برلین، ۱۲ اکتبر (رویترز) – گوگل (GOOGL.O) موافقت کرده است که سالانه ۳.۲ میلیون یورو (۳.۳۸ میلیون دلار) به ناشران آلمانی برای انتشار محتوای خبری خود بپردازد تا در انتظار تصمیم اداره ثبت اختراع آلمان (DPMA) در مورد این موضوع باشد. طرفین در بیانیه های جداگانه

Google as an exihibitor on the 're:publica' in Berlin

به گزارش هسته خبر و به نقل از رویترز برلین، ۱۲ اکتبر (رویترز) – گوگل (GOOGL.O) موافقت کرده است که سالانه ۳.۲ میلیون یورو (۳.۳۸ میلیون دلار) به ناشران آلمانی برای انتشار محتوای خبری خود بپردازد تا در انتظار تصمیم اداره ثبت اختراع آلمان (DPMA) در مورد این موضوع باشد. طرفین در بیانیه های جداگانه روز پنجشنبه گفتند.

اپراتور موتور جستجوی ایالات متحده با Corint Media، یک سازمان چتری که منافع ناشران آلمانی و بین المللی از جمله Sat.1، ProSieben، RTL، Axel Springer و CNBC را نمایندگی می کند، به توافق رسید.

گوگل با اشاره به قراردادهای مجوز موجود با نشریاتی از جمله Spiegel، Zeit و FAZ برای استفاده از سرفصل ها، گزیده ها و تصاویر کوچک، گفت: «پرداخت ها به Corint Media مطابق با آنچه قبلاً با ۴۷۰ نشریه منطقه ای و ملی در آلمان به توافق رسیده بودیم است. .

Corint Media که در ابتدا به دنبال پرداخت ۴۲۰ میلیون یورو برای استفاده از محتوای خبری در سال ۲۰۲۲ بود، گفت امیدوار است تصمیم هیئت داوری DPMA منجر به “افزایش قابل توجهی در حق الزحمه پرداختی توسط گوگل” شود.

طرفین قبلاً بر روی پرداخت یکباره ۵.۸ میلیون یورویی توسط گوگل برای مدتی که از زمان معرفی قانون جدید حق چاپ فرعی مطبوعات در سال ۲۰۲۱ به توافق رسیده بودند.

کریستین ژوری فیشر، مدیر عامل کورینت، گفت: «گوگل شبه انحصاری قیمت‌ها را دیکته می‌کند، بنابراین مسیر از طریق دادگاه تنها راه برای دستیابی به پاداش مناسب برای استفاده از محتوا است».

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 6 در انتظار بررسی : 6 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.